נכשלתי בכל דיאטה אפשרית

דיאטה

אתם מודעים לכך שיש לכם בעיית משקל, ולפני כמה חודשים או לפני כמה שנים אמרתם לעצמכם: זהו! הפעם אני פותר את הבעיה. התחלתם עם דיאטה ראשונה שמבוססת על כך שפשוט תאכלו רק אוכל בריא, בימים הראשונים זה ממש קשה אבל איכשהו אפשרי,  אחרי שבועיים אתם מתחילים לסבול מכל דבר שאתם אוכלים. כל יום זה הולך ונהיה יותר קשה, עד שבסופו של דבר אתם מתחילים להישבר, אתם מתחילים לחזור אל המאכלים האסורים, המתוקים, האוכל השומני, כל המאכלים שכל כך רציתם להעלים חוזרים ובכמות גדולה יותר.

לא מעט מן האנשים נוטים להאשים את עצמם בכך שהם לא עמדו בפיתוי, אבל זה עדיין לא פותר את הבעיה. הרי אתם עדיין נשארתם עם בעיית המשקל ובסך הכול אתם נורא דואגים לבריאות שלכם. זאת הייתה הסיבה שבגללה התחלתם את הדיאטה.

הצעד הבא הוא למצוא דיאטה חדשה: זאת יכולה להיות שיטה שמבוססת על שייקים שמכילים מעט מאוד קלוריות ועוד פחות טעם. אבל התוצאה עדיין לא מגיעה הסבלנות שלכם נגמרת וסף התסכול שלכם עולה.
אפשרות נוספת היא להצטרף לקבוצת תמיכה בה כל אחד מדבר על הבעיה שלו, שזה ממש כייפי ואפילו מביא תוצאות לתקופה מסוימת אבל אז אתם שוב חוזרים לסוכרים ולפחמימות.

השלב הבא הוא השלב שבו אתם מתייאשים מכל דיאטה אפשרית ופשוט מנסים לאכול פחות, זה נובע בעיקר מתוך תסכול והכרה בכך שאולי אתם נמצאים במצב בלתי הפיך, זהו מבנה הגוף, אני תמיד אחזור לעודף משקל, אני כבר רגיל לאכול את הדברים האלו. הקושי הגדול בשיטה הזאת הוא שאתם נאבקים בהרגלים שלכם ללא תמיכה חיצונית.

אם עברתם כבר את התהליך או נמצאים ממש במהלכו, אתם מוזמנים לפנות אליי לייעוץ חינם.
מדובר בטיפול אנרגטי מיוחד, בעזרתו תוכלו לקבל בחזרה שליטה על חייכם. הצורך לסוכרים ולפחמימות ייעלם.
אחרי כל הדרך שעברתם כל מה שתצטרכו להשקיע הוא להגיע לטיפול חד פעמי שנמשך 45 דקות, במסגרת הטיפול אסייע לכם בבניית תפריט גמיש שמתאים לכם.
לאחר הטיפול תצאו לדרך חדשה, אתם מוזמנים ליצור קשר בכל בעיה או שאלה גם לאחר הטיפול.

נמאס לי מתפריטי דיאטה


החלק הכי קשה בדיאטה הוא למצוא את התפריט המתאים, גם שהוא נראה מתאים, הקושי העיקרי הוא להתמיד. תפריט דיאטה, מעצם תפקידו הוא תפריט לא מזמין, אף אחד לא רוצה שיגידו לו מה וכמה לאכול בכל יום.
עכשיו תחשבו על זה שתצטרכו לעשות את זה במהלך היום, כל יום שבוע אחר שבוע חודש אחרי חודש. היתרון הוא שאתם מחדדים את יכולת הבישול שלכם וכנראה גם את יכולת ההסתכלות שלכם על מה שאתם אוכלים זהו בהחלט התחלה של תהליך חיובי שרצוי לשמר. נמאס לכם מלהתחיל את הבוקר מהוראות מדויקות, לשתות את זה ולערבב את זה, פעם ביומיים לאכול רק פירות, היום רק ירקות. בשר מותר רק פעם בשבוע. אתם מרגישים כמו ילד שמטילים עליו עונש והוא רק מחפש איך להפר את הכללים.

הבעיה הכי גדולה בתפריטי הדיאטה היא שמאוד קשה לבצע שינויים בהרגלי התזונה, התפריט דורש שתשנו את אורח החיים שלכם, דבר שכנראה הייתם מתנגדים לו בכל תחום אחר בחיים, אבל פה אתם מרגישים שכדאי לתת עוד הזדמנות.
הבעיה הכי גדולה היא שאתם לא רוצים את האוכל הזה, אם בשלב כלשהו כן הייתם רוצים לאכול את הדברים האלו אז כבר הייתם עושים את זה.

מה קורה לאחר מספר חודשים? התפריט הופך לזיכרון רחוק מן העבר, אבל הדחף לאכול בין אם זה מתוך לחץ או מתוך הרגל עדיין נמצא עמוק בפנים. אתם לא יכולים לעצור את עצמכם מלאכול מה שבא לכם באיזו שעה שבא לכם.

רגע לפני שאתם מתייאשים אני רוצה להציע לכם פיתרון פשוט: אני מציע לכם טיפול אנרגטי ללא מגע, במסגרתו תוכלו לשחרר את הדחף לאכילה ולסוכרים. לאחר הטיפול תקבלו תפריט בסיסי שמתאים לכם, אתם ניגשים לתפריט הזה עם יתרון ענקי: אין לכם יותר דחף לסוכרים ולפחמימות, בעזרת התמיכה והייעוץ שלי תוכלו הפעם לנצח את התפריט. תוכלו לאכול לרזות ולשמור על הבריאות.

תזכרו אתם מתחילים מסע חדש לאחר דרך ארוכה, במקרה של קשיים אתם מוזמנים לפנות אליי ולקבל חיזוקים. אני מבטיח לכם שאסייע לכם להגיע לתוצאות שרציתם.

שתפו את המאמר עם חברים